24 Eylül 2013 Salı

İlk Defa Tepsiye Peçete Dekupaj Yaptım

 Ahşap boyamaya yeni merak sardım aslında merakım vardı da ben bilmiyordum nasıl yapıldığını şişe üzerine peçete dekupaj yapmıştım aslında ama onuda yanlış yapıyormuşum şişeyi boyamak gerekiyormuş ben direk yapıştırıyordum peçeteyi. Evimde eskimiş küçük ahşap bir tepsim vardı ne zamandır düşünüyordum ahşap boyasıyla yenilemeyi nasıl yapabilirim diye iyice araştırdım kolaymış aslında sonra bir fırsatını bulup güzelce boyadım üzerinede peçete dekupaj uyguladım onun üzerinede mat vernik sürdüm yepyeni oldu.İlk tepsimi yapmış oldum:)




3 yorum:

  1. İnsan bir başladımı herşeyi boyamak istiyor, eminim ki siz devamını getirirsiniz. Ellerinize sağlık çok şık görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. bence de bu boyama hastalık haline geliyor bir süre sonra :) değişim oldukça güzel olmuş..eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürederim evet hastalık gibi birşey bi tepsim daha var şimdi ona diktim gözümü:) Hem dinlendirici hem çok eğlenceli..

    YanıtlaSil