6 Eylül 2013 Cuma

Kapı süsü yaptım :)


Hani bilirsiniz şimdi insanlar birbirlerine özel günlerde çiçek yerine kekten veya meyveden çiçekler gönderiyor benim çok hoşuma gidiyor.Eşimde bana daha önceden özel bir günümüzde kekten güller göndermişti kekleri tek tek kalp şeklinde strafora çubuklarla batırmışlar.işte ben o kalp şeklindeki straforu atmamıştım birgün birşey yaparım diye dün kapı süsü yapmaya karar verdim hemen akşam yapıverdim çok kolay yapımı hemen anlatayım;
Benim evde bir çiçeğim vardı onu kullanmak istedim onada yeşilin daha iyi uyacağını düşünerek evdede gramafon kağıdım vardı onunla sarıp arkasından gördüğünüz gibi raptiyelerle tutturdum sonra yeşil renkte tülüm vardı onuda üstünden aynı şekilde tutturdum.Silikon tabancasıyla çiçeğimide üzerine yapıştırdım işte kapı süsü bitti:) tabi isteğe göre kumaşta kaplanabilir, çiçeğinizin rengine göre başka renkte olabilir yada çiçek olmaz boncuk vb gibi şeylerde olabilir gayet kolay ve şık.Straforu maket bıçağıyla kesipte şekil verebilirsiniz.
Bu arada minyatür bir buzdolabı yapmaya karar verdim yakında onuda sizinle paylaşacağım.Sevgilerimle..

Eşim gönderdiğinde resmini çekmiştim 
Ben üstteki staforu kullandım büyük ve orta boy olan hala duruyor onu da sonra değerlendireceğim:)
Yapım Aşaması:



 Işıkta rengi mavi gibi çıkmış ama mavi olsada çok güzel olurmuş siz mavide yapabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder