12 Ekim 2013 Cumartesi

Bir Dilim Frambuazlı Pasta Alırmıydınız :)

Evet yine bir minyatür çalışması isteyen herkez yapabilir benim hep ilk denemelerim araştıra araştıra öğreniyorum sonra kendim deniyorum. Resimde kocamanmış gibi görünüyor ama birde 10 kuruşun yanında bakın baya bir minik zaten çok küçük olduğu için yaparken zorluyor boyarken eline felan yapışıyor.

Minik pasta dilimimi hamurdan yapıp sonra boyadım üzerine kırıntılar yapıp sos misali kırmızıya boyadım sanki üzerinde frambuaz varmış gibi oldu kuruduktan sonra pastamı koyacak bir tabak yapayım dedim hamurdan tabağımı yaptım sonra üzerine fanus olsa süper olur dedim kek fanusları olur ya :) onuda ilaçların tek tek içerisinde olduğu şeffaf kısmı vardır ya onu kestim baktım sanki ayarlamışım gibi tabağımın üzerine şak diye oturuverdi uğraşsam denk gelmezdi :) ve sonuç gördüğünüz gibi


Eşim gördü 'ne kadar küçük bit gibi, valla sende iyi sabır varmış' dedi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder