28 Ekim 2013 Pazartesi

Kolonya Şişesi dekupaj ve hamur kabartma

 Çoğu seyehatlerimizde Isparta'nın dışından geçiyorduk en son Antalya dönüşümüzde Isparta'yı hiç görmedik şöyle bir içinden geçelim hem gülü meşhur olduğu için alışverişte yaparım diye düşündüm çiçek kokularını çok severim hemen bir dükkana girip kolonyasından sabununa toniğinden parfümüne kadar baya birşey aldım.Geçenlerdede bir şişe boyadım üzerinede internetten bulduğum bir gül resmini dekupaj yapmayı düşünüyordum ki aklıma son anda gül kolanyası şişem geldi bende kolanya şişeme uygulamaya karar verdim. Depupajla gül resmini şişeye yapıştırdım resmimden 2 tane vardı sonra hep hamur kabartma yapmak istiyordum ilk defa onuda denedim.Hamurumu açıp üzerine dekupaj tutkalıyla gül resmimin bir kısmını kesip yapıştırdım kretuarla kenarlarını kestim tekrar dekupaj tutkalıyla şişemdeki gülün üzerine yapıştırdığım.hamuru kalın yapıp yapmadığımı bilmiyorum açıkcası en sonda da vernikledim baya iyi oldu bence :) şişemede başka resim bulucam artık bitince onuda yayınlarım sevgiyle kalın :)


Eski hali böyleydi :)
İleride limon kolanyası şişesine de uygulayabilirim :)




4 yorum:

  1. çok güzel bir tasarım olmuş :) akılcıl...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel olmuş. büyük emek var. buna benzer bir şişe de bayramda bana hediye geldi. Isparta dan .böylesi olmasa da daha basitini belki bende yaparım. çok iyi fikir ve sunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürederim hamur kabartmayı bende ilk defa yaptım bundan sonrada yaparım artık yapmasıda çok eğlenceli denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil