25 Kasım 2013 Pazartesi

Şişe ve Şekerlik Süsleme

Daha önce kolonya şişesine uyguladığım gül desenini uygulayacağım şişeydi son anda fikir değiştirmiştim ve kolonya şişesinde kullanmıştım öyle olunca bu şişemede başka bir desen buldum.Önce beyaz renk cam boyasıyla boyayıp peçete dekupaj uyguladım ve elimde bulunan boncuklu şeridi peçetenin bitiş yerine japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım baya şık oldu.Şişenin kapağını çıkarıp beyaz bir mum takılıp şamdan olarakta kullanılabilinir diye düşünüyorum.

Yine aynı uygulamayı cam şekerliğe uyguladım önce boyayıp peçeteden kestiğim çiçekleri yapıştırdım yine evden ıvır zıvırlarım arasından bulduğum kurdele ile süs vedim.Şekerliğin alt kısmını boyamadım rahat yıkansın diye ve son olarak anneme hediye ettim çok beğendi güle güle kullansın :)


2 yorum: