7 Mart 2014 Cuma

Geri Dönüşüm Mickey Mouse Doğum Günü Süsü

Merhaba haftaya oğlumun doğum günü 1 yaşına girecek ailem uzaktaydı doğum günü için geldiler 2 oğlumda annanesini dedesini görünce nasıl mutlu oldular anlatamam.Annemler burda olduğu için akrabalarımızıda çağırıp ufak bir doğum günü kutlaması yapmaya karar verdik annem olmasaydı ben 2 küçük çocukla zor hazırlanırdım.Herşeyin hazırı var ama ben kendim birşeyler yapmasını çok sevdiğim için icat yapmazsam olmazdı:) evde çiçek sepetinden gelen kekleri yenmiş yuvarlak stafor vardı dilerseniz koçtaş gibi yerlerden hazırda alınabilinir.Onunla birşeyler denedim önce kapladım etrafınada tül sardım üzerine kek vs konulabilinir dedim ama sonra doğum günü için bir tema olsun diye düşündüm ve mickey mouse a karar verdim ve tekrar yaptığım şeyi değiştirdim.


Kırmızı kumaşa benzer kağıt vardı elimde onunla kapladım raptiyelerle tutturdum.Normal kağıt,kumaş,gramafon kağıdı vb de olabilir size kalmış.


 Daha sonra mickey mousenin çıktısını alıp siyah eva kağıdının üzerine koyup kestim suratınıda evadan yapacaktım ama biraz kolaya kaçtım surat fotokopisini evanın üzerine yapıştırdım.

 Hobi mağazasından oyun hamuru harfleri kalıplarını görünce hemen aldım birde simli siyah eva alıp harfleri kestim.

 Staforun üzerine koyarak nasıl duracağına karar verdikten sonra yapıştırdım.Staforun kenarınada siyah kurdela sarıp uyumlu olsun hemde puantiye gibi dursun diye kırmızı raptiyelerle tutturdum.
 Doğum gününde asmayı düşünüyorum geri kalan süsleri ve pastayıda mickey mouse teması ve siyah beyaz kırmızı ağırlıklı kullanacağım.Onlarıda sizinle paylaşacağım.Sevgiyle kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder